Back...!

Nu efter några veckor med dålig uppdatering här i bloggen så ska jag nu göra ett nytt försök att börja blogga mer igen.. Nu finns de lite mer tid för de.

Vaknade i morse av att älsklingen kom hem från sin morgon träning.. om bara jag kunde komma upp lika tidigt som han ?! Men idag var de verkligen skönt att sova ut och bara ligga och dra sig en stund i sängen. Var ett tag sen nu.. Underbart!
Efter frukosten åkte bikinin på en sväng för att ta vara på solen som var framme en liten liten stund. Om bara solen ville visa sig lite mer så man fick njuta några dagar till nu innan hösten tar fart på allvar..

Just nu håller jag på att taggar mig själv inför en spring runda, så snart åker springskorna på! Får se hur lätt eller tungt de kommer gå idag.. ;)












Kommentarer
Postat av: Amelia

Duktig du är som tar dig i kragen och ger dig ut!! Ge mig lite motivation va ;)

2010-08-16 @ 19:34:38
URL: http://ameliafinetto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0