Be Youreself

Min springrunda gick sådär igår, de kändes som om mina ben vägde några kilon för mycket, så de gick inte allt för snabbt, men runt kom jag ändå.. och de är vell de som är huvusaken ?:)
Hann även med att storhandla lite igår, eftersom de började bli väldigt tomt i våran kyl och frys.. Hade även tänkt att vi skulle laga lax och potatis till kvällsmat, men de slutatde med macdonalds.. både jag och David var för trötta och hungriga för att laga mat..

Idag vaknade jag upp med huvudvärk... känner mig hängig och inge pigg alls.. Så just nu ligger jag i soffan och slappar. Borde  ta mig upp snart för att gå ut och få lite luft. Så de blir nog en promenad snart för mig.
Sedan tillbaka i soffan igen. Är så tråkigt grått väder ute idag med, de blir man inte direkt piggare av..






Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack :)



fin bild!

2010-08-17 @ 20:54:24
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0