Boxering..




Dagen som började så himla bra igår slutade inte så bra..
När jag och David var på väg till Västerås för att lämna tillbaka hans pappas bil som vi fått låna av han hela sommaren så händer de såklart nått med bilen! När vi hade 7 mil kvar tills vi var framm i Västerås så börade bilen pipa och de kom upp en text att vi skulle stanna genast för motorn var överhettat mm... Mitt på E18 fick jag åka av och ställa mig så när diket jag kunde.. Bilar och lastbilar blåste förbi oss, de drog till i hela bilen.. Lite läskigt. Bilen började lukta bränt och jag och David förstod ingenting?! Vi ringde några samtal.. sedan försökte vi köra igen och se om den sa samma sak.. och de gjorde ju den såklart. Så vi fick ringa en bärgningsbil som kom efter låång stund och hämtade upp osss och bilen.. Så nu har jag åkt bärgningsbil också.. en trång sådan, fick nästan sitta i knät på David.

Så de blev en lång resa till Västerås igår.. Inge kul alls, så typsikt när allt gått så bra under hela sommaren, så ska de hände nått när man ska lämna tillbaka den!
Troligtvis var de någon vattenpump som gått sönder..

Idag vaknade vi upp i västerås eftersom vi kom dit så sent så åkte vi hem i morse..
Har spenderat dagen med min Vän Kristin. Vi har lekt med hennes systers barn, fikat och haft de mysigt. Hon fick även ta fram frissör väsken och toppa mitt hår lite. Så nu kan jag borsta igenom de igen.. ;)
 
Nattthi!


Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

åh vad drygt!

2010-08-25 @ 20:05:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh jäklar vilken otur :/ Lät inte alls någe vidare!

2010-08-25 @ 21:28:43
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0