Always Love



Då var de kvällen igen...
känns som om jag bara suttit inne och surat över att saker och ting som inte riktigt går min väg just nu.. Men de kan ju inte alltid gå som planerat.. eller ?! Det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu: jobb, pengar, skola , fritid, vad jag vill göra med mitt liv.. jag de är en hel del som jag funderar och tänker på. Och de är skit jobbigt och stressande. Men allt löser sig tillslut så egentligen borde jag inte oroa mig så mycket..

Men nu ska jag försöka koppla av en stund tillsammans med min David. Han har nämligen köpt chips, dipp och  godis till oss nu ikväll för att få mitt humör lite bättre, och han har lyckats igen. Vad skulle jag ta mig till utan han ?! Älskar dig.

Så nu säger jag tack för mig idag, Hoppas ni alla andra vart på bättre humör än mig ;)
PUSS




Kommentarer
Postat av: jenny

ja jag med! fin bild

2010-08-20 @ 10:44:54
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0