Memories.

Min vän Evelina var nyss här för att hämta lite bilder av mig och ge mig lite eller ganska många bilder! Mina bilder från förr har nämligen tagits bort från min gamla dator.. men som tur var fanns de kvar hos Ävve !
De var efterlängatde bilder som kom tillbaka! bland annat bilder från våra resor till Alanya, till Sunne och massa annat kul att ha och minnas.

Så nu sitter jag och bläddrar igenom alla dessa bilder, en efter en! Kan inte sluta le när jag kollar på dom.. Vilka minnen som dyker upp. Tur att bilder finns så man blir påmind om allt man vart med om och så att man kan minnas alltihopp..Kan inte förstå att åren går så fort?! Fan va kul man har haft de! Och fler roliga och minnesvärda bilder kommer de bli genom åren..
Så de är nog dags för mig att skaffa ett externminne så jag får platts med alla dessa bilder.
 
Alanya 2007



Alanya 2008







Kommentarer
Postat av: sophie

ååh! =)

2010-08-17 @ 22:09:26
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh vilka gamla bilder, det var tider de :)

2010-08-17 @ 23:36:58
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder :)

2010-08-18 @ 06:40:56
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0