PUTTE I PARKEN 2010!








Efter några dagars uppehåll så kommer de här nu ett litet inlägg.
Har som sagt vart Festival här i Karskoga, Putte i Parken! Och den var GRYMM!
Har vart 4 fullspäckade dagara, fyllda av massa bra musik från bland annat: Melissa Horn, Oskar Linnros, Teddybears, Europ, The hives och många, många fler ! dagarna har även vart fyllda med en massa bra sällskap, dricka och en hel del skratt och sång! Underbart! :)

Trotts att inte vädret var med oss detta år heller under PIP, så klagade ingen.  Gummistövlarna var på under nästan alla dagar, även regnjackan.  Men första och sista dagen under PIP lyckade ändå solen titta fram en del, vilkte var helt underbart !:)
Så nu längtar jag redan till nästa år, och förhoppningsvis blir de ännu en festival då med!

Nu i veckan är de jobba som gäller för mig.. Kan berätta att jag inte var den piggaste i Morse när klockan ringde.. Min kropp har inte börjat fungera som vanligt än efter helgen.. :)
Så nu ska jag SOVA :D Sov gott med er alla!



Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; TUSEN TACK! Vad glad jag blir!:)



2010-08-04 @ 21:51:41
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0