Lediga Onsdag!

Nu är de Torsdag igen, för två veckor sedan nu hade jag nyss kommit fram till Grebbesatd. Kan inte förstå vart dagarna och veckorna tar vägen ?!

Igår var de min tur att ha en ledig dag. och vilket kanon väder jag fick !:)
Klev upp tidigt för att handla lite smått och gott att ha med till stranden, hämtade upp min söta lilla kusin Louise hemma hos mormor och morfar sedan åkte bikinin på och de bärde av! Så härligt! De vart en hel de bad och hopp i vattnet med Louise och David :) Kände mig som 10 år på nytt. Efter några timmar solande och badande åkte vi till min mormor och morfar där de bjöd på mat ute i trädgården, väldigt gott och mysigt.

Min dag tar inte slut där än, för igår hann vi även med att åka in en snabbis till Örebor för att hämta vårat efterlängtade vardagsrums bord från chilli! Hann även med lite andra butiker.. Där detta fick följa med hem:

Halsband från H&M
Söt t-shirt från Vila
Svart klänning från Idiska. Den gillar jag skarpt!






Gårdagen var väldigt lycka med andra ord! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

snyggt halsband där! =)

2010-07-08 @ 23:05:37
URL: http://marysss.blogg.se/
Postat av: emma

åh snygg klänning! :)

2010-07-09 @ 11:24:55
URL: http://emmakauhanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0