..

Vilket väder och vilken helg de blev ! Direkt efter jobbet igår åkte bilen mot Labbsand där de blev bad och sol! väldigt härligt. Senare under dagen efter jag försökt göra i ordning mig i värmen åkte jag till Lisa där vi käka och gjorde oss en varsin god kall Drink!, efter de fortsatte  de till Amanda och festen. Vart en väldigt mysig och varm kväll!:) Men dock slutade den inte lika bra.. :/ Men idag är allt bra igen.. 

Har idag hunnit med att sola på två olika ställen, badat massa, vart på 45 års kalas och nu har jag nyss städat hela lägenheten, så är lagom varm! En kall dusch på de här nu sen ska jag ladda på med chips och godis och kolla klart på VM- finalen !:)
Ha en mysig Söndag!

BIlder från Gårdagen !

 



Kommentarer
Postat av: jenny

härliga bilder

2010-07-11 @ 21:20:50
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: agnes

fina bilder!

2010-07-12 @ 09:11:47
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0