Fly Away...

Idag har jag vart på jobbet igen, har vart en skit seg dag! mitt humör har inte alls varit på topp heller, så de har inte direkt gjort att dagen gått fortare.. ;/
Försökte få bort mitt trista humör genom en springtur, men de vart inte bättre..
Idag är de helt enkelt en sån där dag som jag bara  skulle vilja flyga iväg en sväng och bara vara för mig själv en stund.. Sitta stilla och bara få vara någon stans där ingen annan är.. Låta alla möjliga tankar flöda. 

Lyssnar till Melissa Horn nu och hennes underbara texter, och försöker bara koppla av.. snart ska jag lägga mig, och hoppas på att mitt konstiga humör är borta tills i morgon..

Sov så gott






Kommentarer
Postat av: s

härlig bild!

2010-07-19 @ 11:31:06
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0