FREDAG

Efter en natts sömn så vaknade jag på rätt sida. Idag har mitt humör varit mer uppåt än neråt. Väldigt skönt. Kanske för att de är Fredag och snart helg !:) Klockan. 14.00 tar jag helgen i morn ! Lika skönt som alltid.

Efter jobbet idag åkte jag till mamma och pappa där de bjöds på grillat och massa annat gott tillsammans med mormor, morfar och min kusin Louise. Efter maten tog jag, David och Louise en tur till Lunedet där vi tog oss ett skönt kvälldopp innan de bar av hemmåt igen till efterrättan som bestod av jordgubbar och glass ! Kan de bli bättre ? Nu ska jag krypa ner med min älskling och kolla på ett onte tree hill avsnitt sen försöka somna..

Hoppas ni har en mysig Fredagkväll!:) PUSS



Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Tack så mycket!!



Härlig bild!:) Ha en trevlig kväll!

2010-07-10 @ 20:18:46
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0