Fredag

Nu är de Fredag igen, och i morgn kl 14.00 får jag ta helg! Den är efterlängtad!
Har vart en lång dag på jobbet.. knappt några kunder så fanns inte så mycket att göra.. När klockan slog  6 så stängde vi fort och cyklade hem. 
För min famlij och en annan famlij har nu under kvällen haft grill mys ute i Lunedet! Så idag slapp man laga mat, Perfekt Fredag kväll! Vart grill spett och färsk potatis, som mamma hade fixat, pappa stod för grillningen! Det var lika gott som vanligt! de vart nästan lite  extra gott av att sitta ute vid en sjö och äta !:) Riktigt mysigt. Hann även med att ta ett kvällsbad  idag också, och de var lika skönt i vattnet.. 
Känns inte som om jag gör annat än att sova jobba äta och bada nu förtiden. Men de gäller att ta vara på de fina sommarkvällarna nu efter jobbet, så de känns att man haft någon sommar..

Nu har jag laddat upp med ostkrokar och dricka, ska spendera en stund till framör tv:n innan jag ska sova. Ha en bra Fredag !:)


 


Kommentarer
Postat av: Maria

Det tycker jag att du måste ;) Hade ni det trevligt igår? :) Fin bild på dig i vattnet!

2010-07-04 @ 18:28:57
URL: http://mariabruhn.blogg.se/
Postat av: emelie

vilket fint kort på dej gumman.

2010-07-04 @ 18:45:39
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0