Söndag igen..

Nu var de Söndag igen, och snart är denna helg över lika snabbt som alla andra helger ! Måste de gå så fort?!
Igår var det en sjuuk värme både ute och inne. Höll på att smälta bort på jobbet. så direkt när klockan slog 2 bommade vi igen för dagen och drog ner mot Stranden där min älskling väntade på mig. Så jag hann med några sol timmar och några dopp i vattnet, för igår behövde man svalka av sig ofta !
senare under dagen och kvällen igår vart de några kalla goda cider till ett bra sällskap ! En ganska så lugn och skön kväll blev de!
Så idag vaknade jag upp utan att må dåligt eller vara seg och trött. Så efter att ha käkat frukost så packade vi ihopp badväskan och åkte mot Labbsand för en dag i solen. Solen var inte framme hela tiden idag, men de var skönt och varmt ändå. Vi vart ett riktigt bra gäng på stranden, väldigt mysigt :)
Ja just ja ! Idag när vi låg på stranden landade de en jätte fin trollslända på mammas filt.. den kröp runt där ett tag sen dog den helt plötlisgt ? Så mamma tog med den hem  :) Vet inte vart hon ska ha den, men fin var den!
Hann även med en lång snabb promenad idag efter stranden, kändes i benen att de var ett tag sen nu.. Måste börja ta tag i träningen igen.. men man är så seg efter att ha jobbat en hel dag.. så man orkar inte göra så mycket. :/



Invigde min klänning från H&M igår!



Är den inte fin ? :)


 Lilla coola Loke var med till stranden tillsammans med de andra ifamiljen !:)


Just Nu ligger jag och david utslagana och mätta i soffan efter att ha ätit massa god tacos. Och jag som hade köpt ostkrokar och annat gott tills ikväll.. men just nu känns de inte som om de kommer gå ner, ;/ Men då finns de kvar tills i morgon ! och i morgon väntas en ny arbets vecka igen.. Låt den gå fort !

PUSS






Kommentarer
Postat av: sophie

jaa gött det!

2010-07-05 @ 15:59:13
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: Helena

Fin du är vännen =)

2010-07-05 @ 17:59:11
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: agnes

fasen vad fin du är!

jag var i halmstad och sen roskilde:)

2010-07-06 @ 10:15:25
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: emma

haha vad söt den sista bilden var :)



tack!

2010-07-11 @ 23:34:21
URL: http://emmakauhanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0