Work, Work.

Just nu räcker inte tiden till känner jag. Vill hinna med så mycket som möjligt efter att man slutat jobbet 18.00.. Jag vill hinna vara ute och njuta av solen innan den går ner,  ta ett kvällsdopp om vädret tillåter, gå ut och gå, skriva på bloggen, städa och plocka undan här hemma jag de och mycket mer. Men tyvärr hinner man ju inte allt när man jobbar ganska sent om dagarna..
Så just nu får jag börja prioitera sakern som jag verkligen vill hinna med.

Men i morgon har jag min lediga dag, så då ska jag verkligen ta vara på varenda minut under hela dagen !:)
Imorgon ska jag även umgås med min andra kusin från Stockholm som kom hit idag, så hon får följa med mig på alla mina äventyr som jag kan tänkas komma på i morgon..


Denna Bild från Grebbestad under Midsommar får avsluta detta inlägg för idag.
 Ha en bra kväll !:)!





Kommentarer
Postat av: emelie

sv; så supergott. inte ätit dom än dock. mr är fööööör seg! :(

men köp dej imorgon.. 2oynka kronor på stan för en hel liter! NAM! ;p

2010-07-06 @ 21:35:01
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0