2010-06-30

Vädret var inte alls med mig idag som jag hade hoppats på.. Var grått och trist ute när ja klev upp, så de bärde inte av mot någon strand som jag hade velat. Lite tråkigt när man är ledig en dag i veckan. men men jag får hoppas på att Söndagen bjuder på sol!:)

Min lilla kusin från Stockholm var på besök idag. Alltid lika kul att se henne. Jag hade planerat att vi skulle åka och bada, ta en glass och sedan gå en runda på stan. Men fick ändra planerna på grun av vädret. Så i stället åka vi och hyrde en film och köpte popcron och myste i soffan! Sen fick vi besök av min  mormor och morfar, och tillsammans fikade vi med dom på en god toscakaka som de bakat !:) Fick även en väldigt bra inflyttningspresent av dom, en stor bra gryta! så nu ska de lagas grytor hemma hos oss. Vet att mormor och morfar läser bloggen, så tack igen!:) Ni är för bra, tycker om er!

Efter att ha fikat och haft de trevlit tog vi oss ner på stan för att äta lite lunch. hann även med att kika in i lite affärer, och självklart gick jag inte hem utan påsar.. 
 Under kvällen nu har de var Drag här istan, Karlskoga festen. De bjöds på massa bra musik,mat och lite annant!:) Nu ska jag snart sova, i morgon är de jobb igen!

Sov gott

PUSS


Detta fick följa med hem:
Klänning från H&M 70kr
Ett sött linne från Lindex 249Kr

Kommentarer
Postat av: Linn

tråkigt när man har planer för en solig och varm dag också blir det regn och rusk ;/ men ni verkar ju haft det härligt ändå ! :)



planer för resten av sommarn då ? :)

2010-07-01 @ 21:36:49
URL: http://linnve.blogg.se/
Postat av: jea

Så fin klänning :D

2010-07-04 @ 10:15:15
URL: http://nonfiction.webblogg.se/
Postat av: anna

fin klänning!

2010-07-04 @ 21:20:45
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0