50 Års kalas..

Idag fyller min pappa hela 50 år !:)
Så i morse vart de sång och paket öppning. eftersom pappa inte ville vara hemma på sin födelsedag, eller bli uppvaktad så har mamma planerat lite saker för honom som han inte vet nått om..:) 
Men första stoppet vart Stockholm.
Så här har vi idag haft en helmysig dag, strosade runt i stan först, kollade på alla studenter som åkte runt på sina flak ! de rös till lite i mig när jag så dom.. kan inte fatta att de var ett helt år sedan nu som de var jag som stod sådär.. Sen stannade vi på ett mysig restaurang i gamla stan och åt lite ute i solen. :)
Jag var inte här idag för att shoppa utan för att fira pappa, men jag hann allt med att smyga in på H&M en sväng ;) Och fick med mig en bikini som jag letat efter länge nu !:) Visar senare..

Nu ikväll har vi vart hos mina kusiner i vällingby, här har vi käkat lite mer mat, efterrätt och lite dricka på de :) Väldigt mysigt.. känns som om de skulle vara Fredag idag..
vi ska spendera natten här hos dom inatt innan de bär av mot nya äventyr.. ?!:)

Så nu ska snart vi bädda ner oss..


bilder från Dagen:











Kommentarer
Postat av: sophie

mys! hälsa papsen ;)

2010-06-03 @ 23:29:13
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: Anna

härlig "tårta" ni knåpat ihop :)

2010-06-09 @ 22:48:10
URL: http://hjarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0