Don´t you forget about Me.

Vart en skön lång promenad idag, och vädret var lika härligt som de såg ut att vara!:)
Efter de åkte bikinin snabbt på och jag knallade hem till mamma och pappa där jag tog fram en filt och la mig på gräsmattan tillsammans med en av mammas tidningar, vatten och lite jordnötter! Måste passa på att njuta ordentligt under mina sista lediga dagar:)

Så de vart några timmar i solen.. tyckte inte att jag hade fått någon färg alls när jag kom hem och drog i gång med att storstäda hela lägenheten, för de var saker, kläder damm och annat lite här och där, men nu är den ren och fin!
Men jag kan säga att jag hade lite väl fel med att jag inte fått någon färg idag... Jag är RÖD/BRUN i hela ansiktet, de bränner och svider just nu.. så jag får nog vara lite lugnare i solen i morgon. Som tur var fanns aftersun till min räddning, så nu har de svalkats av lite :)

Under kvällen gick vi till min mamma och pappa och kollade på tv och käkade glass, mysigt! Saknar allt mitt lilla rum nu och min famlij lite nu när de inte är runt en varje dag.. fast jag bor inte långt ifrån dom ;)
Nu ska jag snart krypa ner i våran ny bäddade säng. Hoppas ni mår bra och haft en solig och skön dag!

Nattthi!




Kommentarer
Postat av: sophie

jaa men nu är jag hemma"

gött med sol, hoppas på fint imorn igen :D

2010-06-16 @ 23:19:11
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0