Everyday is a Sunday Evening

Vilken helg de blev ! Kunde nästan inte ha blivit bättre..
Vart Helg redan på Torsdagen då vi åkte in mot Stockholm med min pappa som fyllde hela 50 år! Spenderade hela dagen där, väldigt mysigt!:)
Fredagen bjöds på vacker väder, så vi stannade kvar en stund hos mina kusiner, solade och åt god mat innan de var dags för nästa äventyr för min pappa. Fast de hade han ingen aning om !:)

Vi satte kurs mot hamnen, mamma hade nämligne ordnat en Ålands kryssning för pappa. Och även fixat så att alla deras vänner följde med för att fira pappa, jag kan säga att han blev väldigt överaskad och skit glad när alla de andra rammlade in !:)

De vart en väldigt lyckad Ålandskryssning, med massa god mat, dans och trevligt sällskap!
Vilka roliga och lite spciella människor man kunde hitta på färjan !:) haha.

När vi klev upp på Lördagen var man ganska seg i kroppen, men den goda frukosten gjorde att man piggnade till ganska snabbt.
Väl hemma på land igen och I karlskoga så bytte jag om för ännu en utgångn tillsammans med mina flickor !:)
Vart ännu en kanon kväll! Tack alla för en hel härlig helg <3










Nu är de Söndag igen, och jag är helt SLUT i varenda kroppsdel..
Så Idag har jag mest legat i solen, målat lite till i lägenheten.. Den kommer inom kort vara helt klar, bara möblerna dyker upp snart.. Och nu ikväll har vi städat och plockat i ordning lite här hos oss.. så nu börjar de alf likna ett hem :)

Nu ska jag ta kvällen som vanligt, Hoppas ni alla har haft en bra Helg !:)
Nattthi !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka härliga bilder!!:)

har skrivit ett inlägg om filmen nu!!

2010-06-08 @ 10:39:59
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: two olsson sisters

Men wow vilken helg!! Och vilken otrolig överraskning till din pappa:D vilken tur ni hade med vädret också^^//Emma.

2010-06-08 @ 11:15:40
URL: http://www.twoolssonsisters.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0