Lördag, Söndag & Måndag

Vart en super trevlig lördagskväll hemma hos Kristin och Robin !:) 
Med trevligt sällskap, bra musik och mycket skratt kan de inte bli så mycket annat !
När timmarna närmade sig 12 bärde de av mot frimis där kvällen fortsatte. Där drack vi goda drinkar och Dansade nästan hela kvällen lång !:)
tyvärr så glömnde jagkvar min kamera där.. Så har inga bilder att visa.

Igår var både David och jag ganska sega.. men mådde ändå hyfsat bra, mest trötta. Så vi slöade en bra stund hemma i våran soffa som ni äntligen kommer få bild på nu! ;)
Men tillsut var vi de dags att kliva upp, göra sig i ordning och fira min vän Max att han tagit studenten. Han har gått skid gymnasium i Torsby. Så igår kom han hem och blev firad av alla hans vänner och släkt !
Efter att vart däri några timmar och käkat massa god mat och annat fick de bli en promenix !

Sen avslutatdes Söndagen med den underbara filmen Hund Tricket, popcorn ostkrokar, dricka och med sällskap av Kristin och Camilla :) Vi låg alla helt utslagana i soffan och hade de mysigt!

Idag så tog jag sovmorgon och sov ut! väldigt skönt..
Trodde att jag skulle få vara ledig idag så jag hann med att städa upp alla kläder och ge dom en plats i någon garderob.. Men klockan 11 ringde jobbet och de var dags att jobba. Men de är bra för pengar behöver man !:)

Så nu efter jobbet håller jag fortfarande på med alla dessa kläder?! Det ligger högar överallt, dammtussarna flyger runt och jag nyser massa på grund av de..
Så nu tar jag mig en Paus med lite jordgubbar och Glass! och kolla lite på fotbolls VM, Italien-Paraguay. De är jag värd just nu..








Kommentarer
Postat av: Helena

åh hundtricket är så braa! Väldigt fin soffa också :)



Idag passar inte lika bra tyvärr.. Haha det går lika bra för oss som vanligt! Men är hos Marcus utan bil ikväll men kan se om vi kan lösa det ändå :)

2010-06-15 @ 06:42:47
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

Va fin soffan var madde =) vill se mer av lägenheten när ni börjar bli klara =)

2010-06-15 @ 19:45:09
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0