What a beautiful day !

Vilken härlig Torsdag de blev idag !:)
Våran picknick vid stranden vart mycket lyckad. Träffade lite fler människor när vi kom fram, så vi vart ett helt gäng som låg och pressade.
Jag gjorde till och med mitt FÖRST DOPP idag, de var inte varmt i vattent kan jag berätta för er.. men de var skönt efteråt :)

Lite bilder från dagen :






Efter stranden vart de en lång promenad med Sophie, väldigt skönt!
Sen effter de en lång och efterlängtad dusch!

Nu har jag och David nyss kommit hem från en fotbollsmatch, KB-Karlstad spelade. Så nu väntar soffan på mig och en varm toast!

Hoppas ni ockå får en skön Torsdag kväll!



Linne från Gina, Jeansskjortan kommer från Bikbok och Jeansshortsen är ett par avklippta gamla levis Jeans. De kommer användas flitigt av mig denna sommar, om vädret tillåter!





Kommentarer
Postat av: Karin

ohh härligt, vill sola:)

trevlig fredag på dig:)

2010-06-18 @ 10:07:46
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: sandra

va fint det blir i lägenheten du =) måste fråga, vart eran öppna spis står i vardagsrummet =) den ser ut att vara helt annorluna mot Robban och carro :D

2010-06-18 @ 23:03:22
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0