Tisdag kväll.

Nu har jag nyss kommit hem från ett mysigt besök hemma hos min famlij. Saknar dom.
De vart inte så mycket packning förut.. jag tog fram lite tränings saker och började göra lite mag och ben övningar i stället..vet inte vart den energin kom ifrån ?:)
Så får bli att ta fram de mesta i morgon i stället efter jobbet.. Jag tycker de är svårt att packa, speciellt när man inte vet hur vädret ska bli alla dagar.. men de ser ut just nu som om de kan bli en hel del sol, och de gillar vi !:)
Så förhppnings vis kan jag sätta på mig mina jeansshorts!

Sofi Fahrman gör jeansshorts för JC, de släpptes ut i tio utvalda butier i Juni, 11  och de kostar 349 Kr.  
Ska hålla utkik om de finns några kvar i någon butik..







Jeansshorts är nått som jag har både till vardags som till fest. Med ett par snygga pumps och någon härlig topp till kan de bli en vinnare en utekväll nu i sommartiderna !:)

Nej Nu ska jag ta kvällen. Imorgon väntar ännu en arbetsdag från 9.00-18.15!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0