För vi har tagit Studneten för vi..

Idag är de dags för Studenterna att springa ut ur skolan och sedan åka vagn genom stanm och skrika ut sina student ånger !:)
Jag är så avundsjuk på just nu på dom just nu, skulle viilja göra om studenten en gång till! De var de bästa jag upplevt!
Tyvärr är inte vädret med dom idag, de är ganska grått ute, men jag tror inte de kommer tänka på vädret idag ändå !:)

Så nu efter jag ätit upp min frukost ska jag färga mitt hår lite. Jag gör de själv här hemma denna gång, ska bara lägga i några ljusa slinogr, så de går allt bra att göra själv hemma, har jag tur hjälper även min David mig ;) 
Efter de ska jag sätta på mig nått fint och gå ner mot skolorna och ta imot mina stundenter när de springer ut!
ska hinna med två olika skolor idag, för de jag ska fira går inte på samma skola. Sen ska jag hinna med att kolla när de åker vagn innan de är dags att åka hem till några av dom och fira dom lite till !:)
Kommer bli en lite små stressig men rolig dag !:)


Lite bilder från min Studen 2009




Kommentarer
Postat av: Karin

äh rätt mysigt när man är inomhus tycker jag;) jobbar ju hela dagen och ikväll ska jag åka bil hehe

hoppas du får en nice fredag!

2010-06-11 @ 10:06:27
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Elin

Härliga härliga student :)

2010-06-11 @ 10:40:30
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: alexandra

sv: tack :)

detsamma!

2010-06-11 @ 19:12:58
URL: http://asahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0