Hektisk dag igen..

Är helt sut i kroppen och i huvudet, så blir inget långt eller så intressant blogg inlägg som de var tänkt i dag. :/
Hoppas på nya krafter i morgon !

Vart en sväng in till IKEA idag, var tänkt att vi skulle handla oss ett köksbord.. Men vi hittade inget som vi fastnade för, så de var lite synd. så får vara utan de ett tag till ;)
Men fick ändå med oss en hel del annat. En vit lång byrå som vi ska ha i sovrummet. Den håller min underbara David och min goa lillebror på att montera ihopp just nu !:) Jag fick besök av 4 tjejer så jag slapp montera.. fast nu på slutet har jag allt hjälpt till jag med.. att de  ska ta så lång tid att få ihopp en IKEA möbel ?!
David och jag hade planerat att lägga oss i tid idag, men icke !

Lyckades göra en god kvällsmat till oss i dag.
Detta är resultatet: Spröd bakad torsk, potatis mos med en kall sås.




Nu har grabbarna snart gjort klart den! så då ska de damsugas och dammas sen är de läggtime..
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0