Jobbar dag.

Idag har jag spenderat dagen på jobbet från 09.00-18.15.
Jobbigt att vara inne och jobba när de är sånt härligt vädert ute! Hoppas vädret håller i sig till midsommar nu..

Efter att jag cyklat hem från jobbet, var de dags att ta tag i maten som idag fick bestå av Färskpotatis( första för iår!) , kall kassler och en god sås på cremefraiche,majonär och ärtor! Riktig sommar mat fick de bli. Enkelt och gott!
Nu sitter jag och smälter en stund innan jag ska ta tag i packningen för midsommar. Jag ska ju jobba fram tills Torsdag då det bär av.. Så måste vara ute i god tid!

När packningen börjar bli halv klar, så ska jag ta mig bort till min mamma och pappa en säng   :)




Kanske inte ser så gott ut med mosad potatis och fett ränder på kasslern, men tar man bort de så smakar detta  väldigt gott !:)


Kommentarer
Postat av: P R I M M S

Ser underbart ut :) kram

2010-06-22 @ 22:18:29
URL: http://primms.blogg.se/
Postat av: Karin

Det där såg gott ut:)

2010-06-23 @ 09:40:18
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0