Lördag- Inflyttningsfest !

Hade en väldigt mysig kväll hemma hos Davids mamma i Väterås i Fredags. Käkade grillat med potatisgratäng sen hade de gjort nått som jag älskar: Bananer som man lindar in i bacon och sedan grillar , mm så gott !
Så somnade mätt och belåten efter en mysig kväll där.

Gick upp tidigt dagen därpå, för att hinna med allt vi skulle göra.
Efter frukosten hämtade vi Davids pappas bil som han lånar ut till oss, så vi kommer till Grebbestad nu under midsommar. De är guldvärt !
Sen tog i en tripp till IKEA (igen) för att köpa köksbord, de blev ett vitt fint, och vita stolar till de.
Sen åkte  de såklart med lite andra saker när man väl var där..
Hann även med Marieberg på vägen hem, där åkte de med ett par nya skor från scorett, Tiamo, 499:- och en snygg grön kjol från MQ, de hade 50 % på jätte mycket fina plagg, så då kunde jag inte motstå att inte köpa nått.. Men nu får de vara nog shoppat på ett tag! 

Väl hemma satte vi ihopp bordet och röjde undan och plockad fram saker till våran lilla inflyttningsfest, som blev ganska stor !:) Vart en väldigt lyckad kväll, fick massa fina inflyttningspresenter, och massa skratt och en del goda drinkar, massa dans och annat!  Väldigt kul att nästan alla kunde komma !:) Tack för en super kvälll !

Idag vaknade vi upp ganska sent, och ganska så sega. Men de fick man strunta i att man var idag, för våran lägenhet behövdes städas efter gårdagen festligeheter ! Var tomma glas burkar och flaskor lite här och där. Vi lyckades få ihopp till nästan 6 påsar fylda av burkar och flaskor, bra kväll med andra ord !;)
Idag orkade ingen av oss laga mat, så de fick bli Pizza! Kristin har vart hos oss hela dagen, och nu har hon nyss klippt en väldigt snygg frissyr på min man ! ska föröska visa er imorgon :)

Bilder från gårdagen !:)



 Dessa kläder bar jag igår, min rosa söta klänning från Thailand, mina nya skor från scorett, och sen hade jag cykel-tights under.








Hoppas alla har en lugn och skön Söndag !:)










Kommentarer
Postat av: Anonym

ni verkar ha en jättefin lägenhet! vilket bolag hyr ni den av eller är det en bostadsrätt?

2010-06-21 @ 10:26:34
Postat av: Madde

sv: Tack !:) den börjar bli klar nu.. Vi hyr den av BAH-fastigeheter.

2010-06-21 @ 16:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0