Måla måla måla

De är mer jobb än vad jag trodde..
Började dagen med att spackla igen alla spik hål och andra stora hål som fanns i väggarna i lägenheten..
Efter de röjde vi bort lite saker som skulle upp på vinden.. och städa lite. Så nu börjar de se lite mer hemtrevligt ut i vardagsrummet iallefall.. Ska visa en bild på de i morn. De andra rummen ser sådär ut ;)
Eftersom de var en kanon dag idag, så fick de bli en paus i solstolen , och en pizza på de. Sofia kom och gjorde oss sällskap. Hon hjälpte även till att måla en hel del idag hos oss också! Stort tack till henne, utan henne och min söta lille bror som också hjälpt till hade vi inte hunnit med så mycket som vi nu hann idag..!:) TACK <3
Så just nu är Köket är vit målat och klart, lika så hallen så i morgon är de ett helt rum kvar.. hann på börja de i dag lite.. De rummet tar nog lite längre tid att måla för är en brun tapet som ska bli vit.
Som ni kankse förstår så gillar jag vitt skarpt! så de flesta väggarna och rummen kommer bli vita.. :)

NU är jag helt slut, så nu blir de sängen så jag kommer upp till jobbet i morgon!
Sov så gott alla !:)
PUSS



Kommentarer
Postat av: Helena

Tack madde :) Haha ja visst kändes det jag!



Va händer i helgen :)?

2010-06-02 @ 16:13:27
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0