MIDSOMMAR 2010

Idag när klockan ringde trodde jag inte de var sant! Jag var helt slut i hela kroppen, mina ögon ville verkligen inte öppna sig och mina ben ville knappast bära mig..
Men jag antar att efter att ha varit i Grebbestad från Torsdag till Söndag under Midsommarhelgen och druckit en och annna cider, nått vinglas, och kanske inte fått sova så länge som man velat, så ska man nog inte vara så pigg.. Eller vad säger ni ?:)
Men jag måste säga att de har vart värt att vara helt sliten idag på jobbet, för vilken helg de blev!
De var klarblå himmel under både Midsommarafton och under midsommardagen, Kunde inte ha vart bättre väder, Så eftersom vädret var på topp så spenderades nästan all tid utomhus, antingen på en filt, vid havet, på en resturang eller på någon annan mysig plats !:) och nästan alltid med ett vinglas eller en kall cider i handen :)
Och vilket sällslap vi hade ! Känns lite tomt idag att vakna upp utan alla... :)
Jag kan säga att jag och många till TRIVDES !

Lite bilder av alla dom som togs:






Nu ska jag snart sova igen, för har inte hunnit bli utvilad ännu... I morgon väntas en ny arbets dag, och imorgon vill jag vara lite piggare än idag ! :)
Sov gott !




Kommentarer
Postat av: Helena

Fasen vad härligt =)

2010-06-29 @ 17:48:03
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Helena

Ah jag är glad att jag har fixat mig tid till det =) tror inte att jag kommer ångra det!



Ja allt är bra med mig, dig med hoppas jag =)?

2010-06-29 @ 21:35:35
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Karin

oh vad gott med skaldjur:D

2010-06-30 @ 09:02:40
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0