Nytt till Hemmet..

Vaknade av att regnet smattrade på fönserblecket i morse.. inte lika bra väder som igår med andra ord.mt
Så vi låg kvar lite extra i sängen..
Denna dag har sprungit fram! Jag började dagen med att städa och skruva upp en gardinstång i köket, efter de gick jag och mötte upp David för att köpa nya högtalare till datron :) Så nu på Lördag blir de fest hos oss !
Hann även med att springa in på min favorti affär - vita rummet och göra av med mina sista presentkorts pengar.

Så nu har jag sprungit runt här hemma och pysslat lite..
Snart ska jag och David till busstationen, vi ska åka till Västerås för att låna hans pappas bil som vi ska ha till Grebbestad över midsommar :) Som jag läängtar!
Spenderar natten i västerås och laddar för i morgon!


Här kommer lite bilder på de jag fick med mig hem idag :)




Kommentarer
Postat av: Helena

åh vad fint! Ska bli riktigt roligt att få se hela lägenheten ikväll! :)

2010-06-19 @ 16:12:53
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0