Something I can Never Have

Idag började jag dagen med en lång promenad tillsammans med Kristin och Kristin :) Väldigt skönt att komma upp i tid och röra på sig.
Vädert är inte på topp idag.. Men de regnar inte än alf.. Hoppas de håller i sig eftersom de är Student bal idag!
Så senare sen ska jag och många till kolla på alla fina bilar, balfrissyrer och klänningar. Kommer kännas imagen när man står där...För ett år sen var de jag som gick på Bal..

Nu har jag nyss lagat ihopp en god caesar sallad på mitt egna vis :)
Det smakade mycket bra, så nu är jag mätt och belåten.
Snart bär de av ner på stan med mamma, de ska handlas student presenter. Det är många som ska firas på Fredag !:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0