SATC-mys

Laddade upp kvällen med chips, dipp ostkrokar, nömix, dricka sen lite Sex and the city! Kan de blir bättre en Söndag kväll ? Fick bli SATC-1, Den är så härlig den filmen, 2:an var också sueränt bra, men jag fastnade nog mest för 1:an :)
Snart är filmen slut, då ska jag och älsklingen krypa ner under våra täcken! Ska bli så skönt att få sova.
I morn har jag min sista lediga dag.. Ska ta vara på varenda sekund av den ! Hoppas på att vädret kan bjuda på lite sol också..

Har glömnt att säga hur fint Bröllopet var igår. De fälldes många tåtar ned för min kind igår.. Allt var så äkta, så vackert! Våran kronprinsessa Viktoria och nu hennes Daniel var och är så fina ihopp! De värmnde i hjärtat av att se dem igår..  Jag är och många andra är väldigt glada för deras skull !:)

De får bli de sista inlägget för idag, för nu är slutet på filmen och de kan jag inte missa :)
Sov gott med er !:)



Kommentarer
Postat av: agnes

jaa, håller med:)!

2010-06-21 @ 09:52:32
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0