Härliga Måndag !

Idag har jag verkligen hunnit med att ta vara på dagen ! :)
Började dagen med en god frukost, efter de packade jag och David en väska och åkte mot Lunedet och vattnet :) Himlen var inte klarblå idag, men de var härligt ute ändå, hann allt sola en del ändå, och när de kom ett stort mål kröp vi tätt intill varandra så vart de varmt.. Mysigt!  Efter en tids solande och kortspelande tog vi oss till fiket, där vi köpte oss en varsin bakad potatis med skagenröra! Väldigt gott !:)

Sen bar de av hemmåt, hann med att handla lite, sen vart de en jobbig men välbehövlig springrunda!, var ett tag sen nu som jag sprang, och de kändes allt!
Efter de vart de en lång skön dusch, innan vi åkte ner mot systemet för att inhandla lite smått och gott till Midsommar! Måste vara ute i god tid !:)

Och Nu har jag nyss ätit upp min köttfärsås som jag lagade till oss nu ikväll.  NU ska jag sträcka ut min kropp i soffan en stund innan de är dags att krypa ner i sängen, för i morgon ska jag upp och jobba hela dagen, så då måste jag vara utvilad..

Ha en fin  kväll :)





Kommentarer
Postat av: Helena

ååh vad mysigt! :)

2010-06-21 @ 22:10:48
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: jea

Härlig dag :)



Sv, Tack :D

2010-06-22 @ 10:06:36
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0