TISDAG

Herregud vad dagarna springer förbi! Var nyss Söndag och nu är de snart Onsdag.. vart tar tiden vägen ?
Igår hade jag planerat att måla klart de sista och hämta soffan som hade kommit. Men då ringder jobbet istället, så jag hamnade där helda dagen fram till klockan 18.00.
Efter de åkte jag och David för att handla lite frukost till vårat hem.. Men de slutade med att vi fick med nästan hela mataffären hem i stället.. ;) Så nu är våran kyl och frys nästan full av olika matvaror.. Nu är de dags för mig att lära mig laga maten som jag köpt också..
Kan inte säga att jag lagat så mycket mat inanna, men nu ska de bli kul att prova sig fram och se vad jag kan åstakomma ;) Spännande!

Eftersom jag fick jobba igår så hann vi inte hämta någon soffa, men idag åkte släpkärran på mot Örebro och Chilli, hann även med IKEA en snabbis där vi köpte en matta, skohylla och lite annat. och till min LYCKA så såg jag att skatteåterbäringen hade kommit idag! Den kunde inte ha kommit bättre!

Nu under kvällen har vi burit upp allt till lägenheten.
Som tur var kom pappa och hjälpte David med soffan.. utan hans hjälp hade den inte kommit upp till tredje våningen idag.. Både min mamma, pappa och lillebror har hjälpt oss jätte mycket med lägenheten och annat när vi bodde hemma! Så de förtjänar ett STORT TACK ! <3  Utan dom hade de inte gått såhär bra.
Ni är GULD värda..
Jag har tagit någa bilder nu under kvällen när soffan är ihopp monterad och klar, men tyvärr så tog baterierna slut.. :/ men de kommer imorgon!
Har blivit dålig med att lägga ut lite mer inspierarde mode bilder och annat, men de kommer snart tillbaka när allt är klart i våran lilla lya, just nu hinner jag knappt med mig själv.

Nej Nu måste jag sluta skriva känner jag.. så ni orkar läsa.
Ha en fin kväll,. de ska vi ha nu i våran nya sköna soffa! ;D

PUSS







Jag och Robin innan våran Bal förra året... Imorgon är de bal igen.. Vad tiden går fort!





Kommentarer
Postat av: Lorena

så fin bild!

2010-06-09 @ 05:25:31
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

såå fin bild!

från Glitter.. om jag minns rätt:)

2010-06-09 @ 10:36:10
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

ja SATC har man sett hur många gånger som helst hahha

2010-06-09 @ 12:40:11
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0