Värme..

Lika trött idag med när jag klev upp, om inte tröttare?
Och efter cykelturen till jobbet i denna värme som har vart idag vart jag inte direkt piggare utav.. Var skit varm när jag kom fram, hade velat hoppa i en kall sjö just då.. och inte blir man svalare av att komma in på mitt jobb heller.. för där inne är de såå hilma varmt när de är varma dagar ute! Man känner sig inte så fräsch när man ska hjälpa alla kunder.

Efter jobbet hade min David gjort i ordning en god pasta sallad som vi tog med oss till Lunedet för en mysig kvälls picknick :) Vart även ett kvällsdopp också, vattnet var inte alls så kallt som jag trodde de skulle vara, rätt skönt!
Så de vart en väldigt mysig avslutning på denna dag :)

Imorgon är jag Ledig, så hoppas på bra väder även i morn. Ser inte så ljust ut när jag kollade på vädret nyss, men jag hoppas på att de ändras! :)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Härliga bilder och härliga värme!!

2010-06-30 @ 09:06:38
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: jea

Fina bilder :)

2010-06-30 @ 11:36:49
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0