100 Års Kalas!




Jag, min Bror Mattias, mamma och hennes bror, min lilla fina kusin Lousie och våran kära gammelfarmor Britta som idag fyller hela 100 ÅR!

Idag har jag hunnit med ett 100 års kalas under min lunch rast. Det är min gammelfarmor som fyller år idag ! :)
Jag fattar inte hur man kan bli så gammal..? Så häfitgt! Man blir glad i hela Kroppen!
tyvärr så är hon inte rikgti med längre, så hon känner inte igen så många.. och jag vet inte äns om hon förstod att hon fyllde hela 100 år idag, fast på nått sätt förstod hon nog idag, för hon var på strålande humör, sjöng och log nästan hela tiden.  Så kul att se henne så glad!




Kommentarer
Postat av: Helena

åh vad mysigt :) 100 år är inte illa!

2010-05-29 @ 02:22:46
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0