Dagens gärning

Var ute och sprang en runda i dag efter jobbet, hittade en tjej som låg lite längre bort på marken.. Hon mådde inge vidare, så Davis sprang och hämtade hjälp medans jag var kvar. Tillslut hittade David en gubbe med mobil som kunde kontakta ambulansen.De var snabbt på plats, jag hoppas de gick bra med tjejen !

Imorgon är jag ledig, Ska bli såå skönt! Så då ska jag försöka göra nått bra inlägg under dagen men även hinna med massa annat... 
Nej nu åker min underbara morgonrock på som jag fick av min älskling i julklapp. <3

Sovgott !



Kommentarer
Postat av: elin

hehe japp! jag kände ingen matuppläggningen. :) Gott?

2010-05-06 @ 10:09:31
URL: http://frisorelin,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0