Moving out..

De har vart så mycket nu den senaste veckan med jobb och annat att jag helt glömnt bort att nämna för er att David och jag har hittat en mycket fint lägenhet att hyra !:) Vi var på jakt efter en tvåa, men de tycks inte dyka upp någon här i Karlskoga.. så de fick bli en ljus och fin 3:a istället. Vet inte hur vi ska fylla ut alla rum nu, men de löser vi. Får bli ett gäst rum till alla er som vill komma på besök! ;) 
I vilket fall ska de bli skit kul och mycket spännande att flytta hemifrån och ihopp med min David.. Så nu ska jag börja fundera på vad vi kommer att behöva köpa. David har ganska mycket möbler och annat, men jag känner på mig att vi kommer få ihopp till en lång shoppinglista ändå !;)
 
Nej nu börjar dagen ta slut för mig, för ska snart krypa ner så jag kommer upp till jobbet i morgon. Men måste Säga att denna Fredag har vart en mycket skön och mysig Dag :)

GodNatt<3


Kommentarer
Postat av: eriana

tack så hemskt mycket!

2010-05-07 @ 23:07:25
URL: http://eriana.blogg.se/
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

fin bild :D

2010-05-09 @ 21:31:15
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0