Inför flytten..

Har haft en del att göra dessa två dagar, så nått bloggande har de inte blivit av...

I Måndags vart de promenad efter promenad, sedan ett hårt och svettigt träningspass på aero-center, rodd och spinning! Var första gången jag provade på de! Riktigt jobbigt.. Har nog aldirg svettats så mycket! Väldigt skönt efteråt.
Igår åkte David och jag in till Örebro för att handla saker som vi behöver till Lägenheten. Spenderade 3 timmar inne på IKEA, hitta massa fina och nödvändiga saker. Jag skulle kunna gå där hur länge som helst, om jag inte hade blivit så hungrig tillsut att vi var tvugna att köpa IKEA korv ;)
Vart någon timma inne på Chilli också, vi kunde inte bestämma oss vilken soffa vi ville köpa.. Men nu har vi bestämt oss, så på fredag blir de ännu en tripp in för att beställa den :)!

Lite av de vi fick med hemfrån igå




Äntligen fann jag en spring sko som var perfekt för mig! Så slog till igår på Stadium, Jag kommer stor trivas i den. Fick även med mig en väska från Accent, kunde inte motså att gå in i butiken när de hade  25% på allt..
Och från Gina vart äntligen den gröna skjortan min! :) Militär Grönt kommer bli så snyggt nu till sommaren !





Idag har de vart kanon väder, så bikini och solstolen fick åka fram ! :) Efter de vart de en fika på stan, och en promenad med de nya skorna.. De är super Sköna!
Nu under kvällen åkte vi till Degerfors och kollade när de mötte Elfsborg i Svenska cupen. tyvärr vart de förlust..

Nu ska jag och min Man ta kvällen, i morgon ska jag börja med mitt lilla projekt :)
Sov så gott !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0