SEX and The CITY


Vilken Härlig Torsdag de blev: !
Massa sol, kanske inte var en jätte varm dag, men bikinin fick åka på ändå en stund :)
Hann måla klart gungstolen, och påbörja en liten pall..
Har letat och tagit ut massa bra recept som jag ska få användning av nu när jag snart ska klara mig på egen hand tillsammans med min man..  Spännande
Och nu har jag även klarat av en löpar runda, Inget jag var sådär jätte taggad för idag, men kände att jag behövde röra på mig lite. Så nu iefterhand känns de mycket skönt!
Nu väntas de snart mat och efter de blir de en fika med älsklingen innan det är dags för BIO, jag och några av mina tjejer ska kolla på den nya och efterlängtade sex and the city filmen! 
Hoppas den är lika bra som jag tror den kommer vara..





Kommentarer
Postat av: sophie

jaa men det hinns fler ggr =)

åh vill också se den snart!

2010-05-28 @ 19:36:48
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0