SkärTorsdag.

Egentligen borde man kanske bara vara inne i dag, hyra en film och bara slänga sig under täcket.. för sånt väder är de. Regn, grått och trist, Men jag ska ändå bege mig ut i detta väder för en långpromenad, så nu snart åker kepsen och regnjackan på !:)

Efter de ska jag tag tag i mitt rum, städning och rensning av lådor står på schemat, måste se vad jag ska ha och inte ha kvar nu när jag och David snart sa flytta ut från mitt rum och in i en lägenhet tillsamman !:) Som jag längtar ! Just nu är de ganska trångt här hemma.. saker överallt.. Men de blir de snart ändring på!
Ha en mysig Torsdag så länge !:)









Kommentarer
Postat av: Helena

Taack madde =)

2010-05-13 @ 14:24:17
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0