The way you Make me feel..

 Känns som om man aldrig kan få nog av smycken? När jag nu skulle tänka efter vilka som verkligen var mina favoriter så kunde jag inte bestämma mig... Finns så mycke snyggt, fint att välja bland. Det ända jag kom fram till var min örhängen från eva attling, de används nästan varje dag, vardag som till fest,  de är nog mina favoriter just nu! De är stilrena och enkla, precis som jag vill ha de!

Det som jag tycker är så roligt med smycken är att man kan mixtra till en ganska enkel outfit med massa olika armband, halsband eller örehängen, och få till ett helt annat utseende med hjälp av de. En enkel svart klännig kan bli så mycket snyggare med ett eller flera halsband till, eller att kombinera massa olika armband till den!:) Finns mycket man kan göra md smcken helt enklet.

Här visar jag några ur min samling:






Imorgon ska jag jobba, har vart ledig några dagar nu, så ska bli skönt att komma upp i tid i morgon och åka till jobbet!  Och i morgon har vi racing tema, kommer finnas en go-kart bana uppställd på parkeringe, så ni kunder kan få komma och åka :) Kan bli kul!

Nej nu får ni ha en mysig kväll :)








Kommentarer
Postat av: B E C C A

SVAR: Tack! =)

Jag älskar också smycken, dock köper jag inte smycken så ofta faktist =)

2010-05-13 @ 23:15:35
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg.Besök min vetja! Skriver allt om min idol miley cyrus.Menar värkligen allt, kläder/ om henne/ det senaste.. ja kolla in:)



BTW! Hennes film The last song är ute på bio just nu!

2010-05-14 @ 20:26:44
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0