Ledig!

Har hunnit med mycket i dag, och kommer hinna med mer..
Städa huset i morse när jag vaknade. Mamma vart mycket glad:) Efter de vart jag helt slut så läste lite skvaller och lite ur ELLE innan de bar av mot stan för en fika med David.
Sen efter de kom Kristin och gjorde mig snygg i håret igen.. nu måste jag bara färga håret också, för min utväxt börjar se riktigt illa ut nu..

Nu ska ska svira om till träningskläder, för ska ta mig en spring tur idag igen! :) Solen skiner just nu, kan inte bli bättre ! 
JAG ÄR PÅ BRA HUMÖR JUST NU !





Att de kan vara så roligt att läsa skvaller ibland.. hälften av de man läser är eller kan vell inte vara sant ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0