Värme!

Äntligen har värmen hittat hit! åtminstonne för en dag...
Började dagen med en härlig promenadm tillsammans med Kristin.
Efter de åkte jag och David till en loppis för att se om vi kunde hitta nått kul till lägenheten.
Det fanns massa roliga möbler och andra saker, för nästan inga pengar alls! sjukt. 
Vi fastnade i för en fin gungstol i dag, för 150 kr. Den kommer bli mitt lilla projekt denna vecka, för den måste slipas och målas om :) ska bli spännande..

Sen har jag även hunnit med två Kalas i dag. Tänkt vad mycket man hinner att göra när man är ledig :)
Nu ikväll blir de grillning,  några kalla cider, och sedan över till Kristin där de ska drickas vin och ätas kex tilsammans med de andra brudarna!
Kommer bli en bra kväll! :) Och vädret kunde nästan inte vara bättre!




Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Ja, de var jättegoda :) tyvärr är de uppätna nu..haha! Kram

2010-05-15 @ 18:42:23
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Helena

åhh du får säga till när ni åker iväg på loppis så kan jag hänga me =) Älskart!

2010-05-16 @ 02:59:06
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0