Vilken helg..

Har inte skrivit nått i helgen, så tänkte jag skulle sammanfatta allt lite nu.
I fredags efter jag slutat jobbet åkte jag och David in med fulla system kassar in till Västerås.
Maten stod klar när vi kom fram, mycket gott ! Vi spelade spel och hade de trevligt, sen bar de av ner mot stan :) Där vi hann med en del goda drinkar på olika ställen. (Kul att komma till en lite större stad där de finns lite mer uteställen att välja bland.. ;) Men Karlskoga är allt bra de med...
Så man vaknade upp ganska seg under Lördagen, men de var de värt!
Innan de var dags att korka upp igen hann vi med att hälsa på Davids pappa i Sala där de campade över helgen med husbilen, väldigt mysigt. Sen åkte vi vidare till hans mamma, där de bjöds på Kladdkaka,gärdde och jordgubbar eftersom våran vän Theresa fyllde år:) Sedan var de bara att gå på´t igen ! :)










Så denna Söndag är man inte för kaxig.. :)
Men trots att de vart en tuff helg så tog vi oss en shoppingrunda på stan. Hann även med en god lunch i de fina vädret!  
Nu är jag tillbaka hemma igen, ska snart lägga mig så jag får nya krafter tills i morgon då de står jobb på schemat..





Tack alla för en Trevlig helg ! <3


Kommentarer
Postat av: elin

käkade ni spicy hot madde ;D Gott ? Puss!

2010-05-03 @ 09:34:33
URL: http://frisorelin,blogg.se
Postat av: emelie

ser ut som ni haft en bra helg i västerås! :)

2010-05-03 @ 22:25:33
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0