Weeks Go By Like Days

Tänk vad man hinner med mycket när man är ledig...
Började dagen med en spring tur, och en varm skön dusch efter de.. Sedan vid 11 kom Helena och hämtade upp mig och David för en tripp in till Örebro!

Min jeansjacka fick åka på i dag ändå! Och jag ska tala om för er att denna jeansjacka har hängt med några år. Köpte den på H&M , och då var den inte lika liten och tajt som de är i dag ;) Men jag gillar den ändå ! Tur jag sparade den.. Ser inge glad ut på denna bild, men jag kan lova att jag var på bra humör :)




Detta blev resultatet: Hittade tillsut en jeansväst som passade mig, och sen fick ett halsband följa med hem också..Brukar inte använda halsband så mycket, men ska börja med de nu tänkte jag.

Jeansväst Bikbok, 399:-
Halsband H&M 99:-




Glöm inte att kika in på Helenas blogg också! Helenaengstrom.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Milla

Fin blogg!:D hur mår du då?

2010-05-07 @ 17:31:23
URL: http://millanenonen.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack själv =) Det var jättetrevligt!

2010-05-07 @ 20:11:17
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack Milla ! Jaska fixa till den lite bättre snart om jag får hjälp, är inte så haj på de själv :) Jag mår fint! hur är de själv ?

2010-05-07 @ 22:51:15
Postat av: Helena

Hörredu :) Va hette skoaffärn vi hittade "träskorna" på? :)

2010-05-11 @ 22:11:22
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0