You Make Me Smile

Vilken bra Lördag  de blev igår! Hann med en hel de på dagen, sen avsluades kvällen med grillning, och en mycket trevlig kväll hemma hos Lilja. De bjöds på vin, ost och kex och mycket bra sällskap :) Jag hade inte tänk att gå ut, men de slutade som vanligt med utgång... Och jag hade de väldigt trevligt, träffade många härliga människor !:)

Idag sov jag ut ordentligt, helt slut!
Har knappt gjort nått i dag, rört på mig en gång när vi gick till macdonalds för lite mat, och efter de vart de en sväng till Nöjesbutiken för lite godis ;) som nu snart är helt uppkäkat..

Imorgon är jag ledig så får se vad dagen bjuder på!:)
Sov så gott :)











Kommentarer
Postat av: Helena

ÅH! Härligt, önskade verkligen att jag hade kunnat vara med er. jäkligt fin kväll :)

2010-05-17 @ 19:25:48
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: agnes

tack, vad glad jag blir sötnos!

2010-05-18 @ 13:14:19
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0