Nellie.

Som ni alla märker så har jag inte skrivet på ett bra tag nu! Så nu har jag vell inga läsare kvar.. Men ska försöka ta upp bloggandet ännu en gång nu!

Jag har något roligt att dela med mig till er alla, förutom ni som redan vet vad jag menar.. Jag har nämligen skaffat mig en underbar liten hundvalp, Nellie!  Det var i Fredags som jag, min sambo och min famlij körde in till Örebro för att hämta de lilla busfröt. Jag har sen länge tillbaka velat ha en egen hund. Men har inte vetat om tiden har funnits där.. Men nu har jag funderat och tänkt länge och jag kom fram till att jag var redo för en hund, och att tiden fanns! Och jag kan säga att jag gjorde helt rätt! Hon är super mysig! Busig, snäll och glad mot alla, precis som en valp ska vara! Min famlij och jag älskar henne! hur kan man inte göra de ?;)
 
 

Nellie är en blandras mellan Chihuahua, Tibetansk spaniel och Petit brabancon, så hon kommer inte bli så stor.











Kommentarer
Postat av: sophie

såå söt! måste se henne till helgen :)

2010-10-05 @ 23:11:54
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud vad söt <3

2010-10-06 @ 10:31:36
URL: http://elinhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0