Ny Vecka

Sådär , då var de Måndag och ny vecka igen..
Denna vecka startade jag med jobb eller utbildning från 8.00-16.45. och utbildningen ska fortsätta i 12 dagar till.. Så kommer nog bli en intressant och lärorik vecka, men också tuff, för de är mycket att ta in under en ganska kort tid. Men de ska nog gå vägen!

Efter jobbet hann jag laga ihopp lite köttfärssås, innan klockan närmade sig 18.00 och jag tog cykeln mot Frissörsalongen Knopp och Malin. Där gjorde Malin slingor på mig, några lite mörkare och några ljusa, sedan kom min Davd förbi och klippte sig i mellan när jag satt med massa folie och färg i håret. Både jag och David är mycket nöjda efter Malins jobb !:) Jag fick bort min äckliga utväxt och fick lite mer liv i håret. Jag är skit nöjd !

Nu har vi nyss käkat, vart lite väl sent, men så får de bli om man vill bli fin ;)
I morn väntas ännu en jobbar dag!
Sov gott !



Jag i Fredags

Kommentarer
Postat av: jenny

tack, väldigt snyggt

2010-09-07 @ 05:11:07
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0