Work.

Ja nu var de ett tag sedan igen som jag skrev här i bloggen.. Men har vart så mycket nu igen att tänka och fundera över så har inte riktigt hunnit med.. Men nu har allt börjat ordna upp sig igen!

Tyvärr så kom jag inte in på skolan som jag sökte in till, lite tråkigt såklart.. Men i stället för att plugga nu så ska jag börja på ett nytt jobb.. Allt gick så fort, från att vara på interjuv i veckan till att få jobbet igår och börja  jobba redan nu på Måndag. Hängde knappt med själv! Men de är väldigt skönt att känna att jag ska jobba nu och få pengar nu när de inte vart något pluggande.. De är Transcom (tele2) som komme bli mitt nya jobb,, kanske inte de roligaste och mest betalda jobbet, men just nu passar de perfekt för mig!  Så hoppas allt går bra :)

Idag har jag legat i solen en sväng och tagit vara på den underbara soenl! Sen vart de lunch på stan tillsammans med några vänner, väldigt trevligt !:)
Och nu är de snart tid för mig att byta om till jobb kläder, för ikväll ska jag hjälpa till att jobba på Valsverket från 16.00-02.00, kommer bli en låång men rolig dag/kväll toror jag!

Trevlig helg till er alla !:)




Kommentarer
Postat av: Elin

Vad kul att du har fått jobb! :)

2010-09-05 @ 00:03:08
URL: http://elinhahne.blogg.se/
Postat av: sophie

kul med jobbet :) ses till helgen!

2010-09-05 @ 00:40:20
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: Ida

Synd att du inte kom in, men det kommer fler chanser!

2010-09-05 @ 12:20:30
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0