Breaking Dawn

Då var de redan Tisdagkväll, och snart ska man sova igen.
Dagen har spenderats först några timmar på jobbet, där jag fick ett underbart besked! Sedan intog jag och mina underbara ekonomi böcker soffan för tentaplugg! Och nu är jag på plats i soffan igen efter att ha sett den magiska filmen-Breaking Dawn. Nu längtar jag och säkert många andra tills den sista delen kommer ut så man får se hur allt kommer att sluta.. spännande..

Nej nu ska jag läsa lite mer i den blå roliga boken, sedan somna. Sov gott!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ska jag se ikväll =)

2011-11-24 @ 12:54:26
URL: http://sandragranath.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad pluggar du?

2012-02-08 @ 10:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0